söndag 26 februari 2012

Oscarsgalan-naglar

Inatt är det äntligen dags för Oscarsgalan! Det ska bli jättekul, trots att Filip och Fredrik är kommentatorer i år igen... Jag har fixat så jag är ledig imorgon, så jag kan vara vaken hela natten utan att oroa mig. =)

Skriver tiderna igen:
22.00 Vägen till Oscarsgalan - intervjuer, bakom kulisserna etc.
23.00 Röda mattan 
01.00 Nedräkning med direktsänt införprogram
02.30 Galan börjar!

Min hjärt-nageldesign fick sitta på alldeles för länge, i ca 2 veckor tror jag, men idag har jag äntligen målat om naglarna,  och inspirerad av Oscarsgalan gjorde jag dem guldiga. ^-^
Jag brukar nästan aldrig använda guldlack, men den här "mjuka" franska manikyr-graderingen blev lite lagom. =)




Jag hade velat göra nåt intressantare, typ stämpla Konad uppe på, eller sätta ditt massa glittriga stenar, men jag kom inte på nåt som passade, så de får helt enkelt vara ovanligt enkla. 

Jag använde:
Sally Hansen - Diamond Strength (underlack)
China Glaze - Innocence (i botten)
IsaDora - Apricot (gradering, med "dutt-svamp")
Gallery Colours - Gold Mine (gradering, med "dutt-svamp")
Lovie Nail Polish - [guldglittrigt, namnlöst] (gradering, med "dutt-svamp")
Seche Vite - Dry Fast Top Coat (överlack)

Jag har införskaffat Cola och Never Stop, min vanliga proviant till Oscarsgalan. Colan gör mig pigg, (försöker jag inbilla mig iaf) och Never Stop är bra att knapra på en och en om man håller på att somna. ^_^ (Och de är extremt goda!)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...