onsdag 22 februari 2012

Game of Thrones

Ikväll, kl 22 börjar Game of Thrones på svt1! Jag har längtat efter att den skulle komma till Sverige sen jag hörde talas om den! Alla verkar älska den, jag har bara hört bra om den. Dessutom har den 9.4 i betyg på Imdb, det är mycket. =) Så jag har alldeles väldigt höga förväntningar, jag hoppas bara den är så bra som jag tror.
Tyvärr var inte Once upon a time det, som jag trodde. Den serien är bra, men jag har fortfarande inte fastnat, jag skulle inte sakna den om jag aldrig mer såg ett avsnitt till, och då är det lite illa, jag brukar vara väldigt trogen serier som jag gillar... Men jag har ändå inga planer på att sluta kolla. =P


Game of Thrones är en fantasyserie, som är baserad på böckerna Sagan om is och eld, och den första säsongen är tydligen den dyraste tv-serie som spelats in, den kostade 312 miljoner kronor.



Svt Skriver:

"Två rivaliserande familjer befinner sig i fejd om herraväldet över Westeros sju kungariken. För att kunna härska oinskränkt måste Järntronen först erövras, och det blir en blodig kamp med oerhörda konsekvenser."
Här kan man läsa mer om den hos svt.


Mindre än en timme kvar nu! Yay!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...