tisdag 7 februari 2012

Cornelia och Matilda

Jag fotade Cornelia och Matilda för ett tag sen. =)
Cornelia hade först ljuslila ögon, sen testade jag gröna ett tag, och nu testar vi bruna. Fast de bruna ögonen var en besvikelse, de är alldeles för röd-bruna. Men egentligen ska de nog ha väldigt ljusgröna båda två, om jag bara kan beställa dem nån gång. =P

Photobucket
Systrar.

Photobucket
En modig, liten ballerina.

Photobucket

Inte jätterolig bakgrund, men med nya kameran är den inte allt för störande i alla fall. =) Och jag fotade mest för att "leka" lite med, och testa, kameran.
Jag älskar deras matchande leggings. De är så söta, jättemjuka och sköna. ^_^

2 kommentarer:

  1. Sötnosarna! <3
    Men seså, ta och beställ ögonen nu då! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mm, jag ska... =P Måste bara vela lite om Kai ska få några andra också.. =P Gillar inte riktigt de han har.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...