lördag 18 februari 2012

Melodifestivalen - deltävling 3

Ikväll är det dags för den tredje deltävlingen i Melodifestivalen, som sänds från Leksand den här gången. Jag hoppas mest på Andreas Johnsons bidrag, och jag gillar titeln, Lovelight, men det ska bli intressant att höra Björn Ranelid också. =P Jag har låtit bli att smyglyssna på bidragen den här gången också, men de finns här, om någon annan är nyfiken.

Deltävling 3:

1. Youngblood – "Youngblood"
2. Maria BenHajji – "I mina drömmar"
3. Mattias Andréasson – "Förlåt mig"
4. Love Generation – "Just A Little Bit"
5. Carolina Wallin Pérez – "Sanningen"
6. Andreas Johnson – "Lovelight"
7. Molly Sandén – "Why Am I Crying"
8. Björn Ranelid feat. Sara Li – "Mirakel"

2 kommentarer:

  1. Går alltid in här för att läsa om Melodifestivalen på lördagarna. Perfekt att få reda på allt av dig. :)
    Verkar ganska tråkigt ikväll också dock.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trevligt att kunna vara till hjälp. =)
      Mm, jag håller med, men jag hoppas på att bli glatt överraskad. Eller iaf överraskad..

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...