onsdag 8 februari 2012

Lulus nya ögon

Förra gången jag beställde ögon från DD-Anne köpte jag ett par bruna 8mm-ögon av glas, som jag tänkte att Lulu skulle ha. Det tog ända till för några dagar sen att faktiskt testa dem. =P
Men jag tycker det blev jättebra! Innan hade hon det par av akryl som hon kom med, som var lite.. grå-bärsnsten? =P

Photobucket

Jag har läst att fast de flesta pukisar har 8mm-akryl-ögon är många 8mm-ögon av glas för stora/höga.. De här passade bra, men så har Lulu också ganska stora ögon.. Jag borde plocka ut dem igen, och testa på de andra pukisarna innan jag köper fler, men... Det är så pilligt att få dit dem igen ju, jag vill inte! =P

2 kommentarer:

  1. Oj! Vilken skillnad det blev, så otroligt mycket bättre hon passade i bruna! Så djuuuupa.. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jaa, de här kommer hon definitivt behålla, hon passar i dem. =)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...