torsdag 23 februari 2012

Ny, rosa mobil!

Jag har köpt en ny mobil, äntligen! Jag har velat ha en länge, även om jag tyckte om min gamla jättemycket.. Men den var ingen smartphone, och frestelsen att spela Wordfeud och allt annat man kan göra med den nya blev för stor. =P

Här är min gamla älskling, en Samsung s5230, sliten och repig. =P 
(Stackars Hello Kitty-mobilsmycket har inga ögon eller morrhår längre.)


Och här är den nya! Samsung Galaxy Y.



Självklart ska man inte bara utgå från färgen när man väljer mobil, men jag är ändå väldigt glad att den är rosa! Jag blir glad av rosa mobiler. ^_^ Hela helgen gjorde jag i princip inget annat än att läsa recensioner om mobiler, tills jag blev helt förvirrad.. Så jag valde den jag ville ha, även om det kanske inte var den bästa. Ja, jag vet, jag är lite knäpp. =P
Men nu har jag roligt med den!

2 kommentarer:

  1. Fin mobil syster! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! =)
      Tyvärr är batteriet verkligen dåligt, har jag märkt.. =/

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...