tisdag 10 januari 2012

Once Upon A Time

Nu på torsdag, 12/1, börjar det en ny serie på kanal 5, kl 20.00, som heter Once Upon A Time. Den är skriven av författarna till Lost, som jag älskade från första avsnittet! (Jag såg smygpremiären, vanliga premiären och reprisen av första avsnittet av Lost..)
Jag förväntar mig inte att den här nya serien är lika bra, men jag ser ändå fram emot att den ska börja! Den har 8,4/10 i betyg på IMDb, (det är ett bra betyg!) och det är samma betyg som Lost har.

Jag har läst en del recensioner, och de flesta verkade älska den, och skriver att man fastnar redan vid första avsnittet. Det är bra! Jag vill ha en ny, riktigt bra serie att följa, och förhoppningsvis blir det här en sån. =)

Här är trailern:


Jag tycker den verkar lovande. ^_^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...