fredag 13 januari 2012

Woops...

Alldeles nyss, när jag egentligen borde ha sovit, så "råkade" jag beställa två små BJDs... Fast jag är inte säker på att de räknas som äkta BJDs. De har inte så många leder, och inte utbytbara ögon.
Och det var egentligen Strapya Worlds fel att jag köpte dem!
De skickade ut ett nyhets-mail, med katt-tema!
Så oschysst. Katter som är det bästa som finns..! Och där var den:


Jag kunde ju bara inte motstå.. Den kommer bli jättesöt som husdjur till mina andra BJDs. ^___^ Den kommer troligen bli Bries katt. Jag har letat efter en bra katt åt henne ett tag nu. Jag var på väg att köpa en sån här, från Hujoo, men bakdelen irriterade mig så mycket..

Katterna på Strapya World fanns i andra färger också, och som hundar. Och kaniner....
Jag tvekade länge, (för länge, jag kommer vara trött imorgon..) men det blev en vit kanin också. *^-^*


De är bara ca 7 cm höga, och förhållandevis billiga, så jag försöker övertala mig att det är okej. =P De skickas om 1-2 veckor, ungefär. Jag är van att vänta 2 månader på dockor, så det är inte farligt. =)
Det är bara synd att man inte kan byta ögonen.
Det finns ganska många olika sorters BJD-kaniner, en av dem är Coco Tribe Ricci, som jag har velat ha jättelänge, men duktigt nog inte köpt. Den här lilla kaninen påminner mig lite om den. =)

2 kommentarer:

  1. Så söta!! :D
    Tycker det var rätt av dig att köpa dem!
    Dock är kaninen liite läskig...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra. ^_^
      Du ändrar dig säkert när du träffar den. =)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...