söndag 10 juni 2012

China Glaze Matte Magic

Innan jag tog bort min förra nageldesign, med Depend Magnetic nr 606, som förresten  höll så här bra i 9 dagar, utan nya lager överlack, bestämde jag mig för att leka lite. Jag hade fortfarande inte testat mitt China Glaze Matte Magic, som är ett överlack som gör nagellack matta, så jag målade ett lager på långfingret. På ringfingret målade jag först ett lager China Glaze - Luxe & Lush, och sen Matte Magic.
Det blev riktigt snyggt. =) Jag måste planera in en matt design snart...


Jag trodde att Depend Magnetic nr 606 skulle vara svårt att få bort, eftersom det är en massa micro-skimmer i, som inte riktigt syns på bild, men det gick ganska lätt. Däremot blev halva fingrarna turkosa.. Det verkar vara väldigt mycket färgpigment i, men det kanske det måste vara i magnetlack för att de ska funka.

2 kommentarer:

  1. Var köpte du china glaze matte magic nagellacket??

    SvaraRadera
    Svar
    1. På Kicks. Men det var ju ett tag sen nu, så jag vet inte om de fortfarande säljer dem..

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...