torsdag 28 juni 2012

Nagellacks-paket!

Idag kom det nåt väldigt kul med posten. =D Nagellack!
Jag blev alldeles förskräckligt glad. =)
I söndags använde jag av mina ihoptjänade poäng hos M3 Panel och beställde en förpackning minilack från OPI, New York City Ballet-kollektionen, som innehåller 4 jelly-lack och ett glitter-lack. Det stod att det kunde ta två veckor att få hem paketet, men det kom på 4 dagar!

Ända från Danmark kom det. =P


Min favorit från Ballet-kollektionen, You Callin' Me A Lyre? är inte med i miniförpackningen, men det är tillräckligt likt min favorit China Glaze - Innocence för att jag ska klara mig utan det. Försöker jag intala mig. ;)


My Pointe Exactly, Don't Touch My Tutu, Care To Dance? och Pirouette My Whistle.


För att visa hur pyttesmå och söta de är fotade jag dem med mitt enda (men snart kommer det fler!) stora lack från OPI (The Show Must Go On!). Så söta!


Haha, jag älskar stora och små versioner av nåt likadant bredvid varandra! ^_^

"Tyvärr" har jag redan bestämt vad jag ska måla nästa gång, så jag får vänta med att testa de här. =)

2 kommentarer:

  1. Åh, haha, mamma-pappa-barn ju. Eller snart när du får hem de andra. :)
    Söta! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, jag pep lite över hur små de var. ^_^
      (Det hade iofs varit bra om de var stora, men de är ju så söta!)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...