lördag 9 juni 2012

MIYO Mini Drops

Jag fick nyhetsmail från eleven.se förut, och de här söta, väldoftande nagellacken av märket MIYO fanns med. Älskar reklam-idén med att det kommer synlig "doft" ur flaskorna! ^_^




Varje färg har en matchande doft;
orange = apelsin
cerise = hallon
ljusblå = tropisk
grön = papaya
lila = syrén



Jag vill ha! Speciellt den gröna gillar jag. Eller.. egentligen gillar jag alla färgerna! Vill ha! Men det är inte så länge sen jag beställde från eleven, så jag låter nog bli. (Köpte äntligen Macadamia Natural Oil Deep Repair Masque som jag har varit sugen på att testa länge. Veckan efter hade de såklart 20% rabatt på Macadamia-serien...) Och jag har inte läst en enda recension om dem heller.

Jag hade ett doftande nagellack för länge sen, som var mörkblått, tror jag? Minns inte ens vad det doftade... Har ett annat doftlack också, som jag köpte från smink.nu för att det var rea, tror det kostade 10 kr då. Det är av märket Pejori och heter Spice 94. Det är ljust blå-grön-grått med silverglitter, och ska dofta tropiskt, men jag har inte testat det, och det luktar inget speciellt i flaskan i alla fall.

Jag har så många nageldesigns-idéer just nu att jag inte kan välja! Skulle vilja måla naglarna nu, men klockan är nästan midnatt, så det får vänta. Och bara för att jag har en massa idéer blir det väl bara skrutt av det hela.. Vi får se. =)

2 kommentarer:

  1. Härlig reklam! Vill ha, som sagt! Hallon..!
    Jag hade nog ett likadant doftande lack. Ganska mörkblått med lite glest glitter. Skulle lukta blåbär, men jag tyckte inte alls om lukten! :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, det hade du nog. =) Och blåbär låter ju passande. Jag minns inte om jag gillade doften eller inte..

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...