söndag 10 juni 2012

Ny header!

Som vanligt gör jag en massa annat, när jag borde sova. =P
Alldeles nyss blev jag klar med en ny header till bloggen! Det är i och för sig den första headern jag har gjort till bloggen, om man inte räknar isbjörnen som jag hade under vintern, men den är ändå ny. ^_^

Jag velade en massa när jag skulle välja vilka bilder som skulle få vara med, men jag tror jag är nöjd med den. Just nu i alla fall. Det är 4 nagelbilder, 3 BJD-bilder och 3 övriga bilder. Det representerar nog bloggen bra. =) Fast.. Jag kom precis på att jag inte har med nån photoshop-målning.. Men det är kanske inte så viktigt.

Kan ju nämna att jag gjorde en egen favicon också för nån vecka sen eller så, för de som har missat det. ^-^

Nu funderar jag bara på om jag ska göra en liten signatur/bild att avsluta varje inlägg med också...

2 kommentarer:

  1. Ahaa!! Haha, en Favicon! Visste inte vad det var, eller att man kunde göra egna, men jag såg den rosa.. saken! Fattade inte att det stod "G", eller att du gjort den förrns jag läste det här. Har funderat på hur den hängde ihop med Blogspot. :P *trög*

    Hur-som-helst så är det en JÄTTEfin header! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, det gör inget. =)
      När jag upptäckte att det var lätt att välja en egen i blogspot var jag ju tvungen att testa, men jag visste inte vad jag skulle ha, så jag tänkte att ett "G" kanske passade.. =P

      Tack så mycket. ^_^

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...