söndag 17 juni 2012

Mini Pets - Problem

För ett tag sen skrev jag om mobil-spelet Mini Pets som jag har blivit galen i.
Jag hade tänkt göra en uppdatering med alla nya djur jag har skaffat, men det har inte blivit av. Jag har redan hunnit spela flera gånger idag, men för ett tag sen när jag startade spelet hade det blivit nån skum reset, och istället för att vara på level 26 var jag tillbaka på level 10! Alla djur jag skaffat och allt spelande under flera veckor är borta!!! =(
Jag har startat om fler gånger, men det är likadant varje gång.. Usch så tråkigt. =( Nu kommer jag sluta spela, om de inte löser det på något sätt, har ingen lust att göra om allt igen...

Jag tog några screenshots för ett tag sen, så jag postar väl dem ändå, fast djuren är borta nu..

Elefant:


Korsningen mellan hästen och narvalen blev såklart en enhörning:









Och draken hann få sin baby:


Skaffade ännu fler djur, som bäver, leguan och cockerspaniel, men de är också borta nu... =(

2 kommentarer:

  1. Åh, syster! Så tråkigt, vad ledsen jag blir!
    Du var ju så kär i dina djur..! :(
    <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa. =(
      Har kollat idag också, men det är fortfarande fel, så det kommer nog inte bli fixat. =/

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...